zamknij

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją i mogą zostać zwrócone po wykryciu wad fabrycznych lub niezgodności z opisem.

W sytuacji, gdy towar jest wadliwy, klient musi zgłosić/poinformować o tym sprzedawcę w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

W powyższych przypadkach prosimy o odesłanie produktu do siedziby naszego sklepu ubezpieczoną przesyłką kurierską. Do produktu należy dołączyć fakturę zakupu wraz z opisem przyczyny reklamacji.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy produkt na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zaoferujemy Państwu produkt podobny lub zwrócimy pieniądze.

Prosimy nie wysyłać przesyłek na nasz koszt – w przypadku uznania reklamacji zwrócimy kwotę transportu poniesioną przez klienta (do formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zapłaty za usługi kurierskie). Możemy również wysłać po towar swojego kuriera – wówczas klient jest zobowiązany poinformować nas o tym wcześniej oraz podać adres odbioru paczki.

Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 7 dni od zgłoszenia.


Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać na adres:

2M Mateusz Frąckiewicz Mateusz Rosa Spółka cywilna

ul. Kartuska 565A

80-298 Gdańsk

Wczytywanie...